Hyra ordningsvakt, entré- eller evenemangsvärd

Safetly förändrar bevaknings­branschen.

Bevakningsbranschen har tyvärr sina brister. Som företag måste du vid stora evenemang ofta förlita dig på ett stort antal underleverantörer av bevakningstjänster. Samtidigt är det svårt att kontrollera om personalen som du hyr in är pålitlig och kompetent. Eller om den ens dyker upp på sitt pass. Vår långa erfarenhet inom bevakningssektorn har dessutom lärt oss att administrationen i regel sker via excel, telefonsamtal, långa mejltrådar och papper och penna.

Vi ställde oss frågan: det måste finnas ett bättre och mer effektivt sätt?

Handplocka bevakningspersonal som du kan lita på.

Lösningen heter Safetly. Vi är ett auktoriserat bevakningsbolag som genom vår app-baserade rekryteringsplattform vill digitalisera processen för att hyra ordningsvakter, entré- eller evenemangsvärdar. Med Safetly kapar du överflödiga mellanhänder, effektiviserar beställningsprocessen och sänker dina kostnader.

Vi använder våra kunder för att kvalitetssäkra vår personal. Vi arbetar enbart med personer som har ett välvårdat yttre, är serviceinriktade och utför sina arbetsuppgifter. Vakter med låga snittomdömen plockas successivt bort från plattformen. Alla våra ordningsvakter är godkända av Länsstyrelsen och har utfört en lämplighetsintervju hos Polisen.

Enkelt, pålitligt och prisvärt.

Deltids- eller heltidsuppdrag.

Med Safetly kan du inte enbart hyra ordningsvakter för kortare uppdrag. Vi erbjuder även ordningsvakter som kan lösa längre uppdrag på heltid. Safetly ger dig möjligheten att studera ordningsvakternas omdömen, kompetenser och personliga profil innan ni handplockar hen till en heltidstjänst.

Vi hjälper våra kunder att möta deras unika bevakningsförutsättningar och krav. Exempelvis kräver tillståndsenheten att krogar och nattklubbar använder sig av två ordningsvakter fredags- och lördagskvällar, därför kan användaren lätt och långsiktigt handplocka de ordningsvakter som ska jobba varje fredag och lördag flera helger framåt.

  • Kostnadseffektivt
  • Ger bättre kontinuitet i er bevakning
  • Handplocka dina vaktfavoriter och bilda ett eget team
  • Att hyra ordningsvakter har aldrig varit smidigare

Hur fungerar Safetly-appen?

  • Skapa ett konto & beskriv era behov
  • Spara tid och administrationsarbete. Istället för telefonsamtal och utdragna mejlkonversationer beskriver du dina behov direkt i appen. Inga mellanhänder – Safetly står för administration, auktorisation, support, försäkring och arbetsgivaransvar.

 
  • Handplocka personal och få matchningsförslag
  • Studera alla tillgängliga vakters profiler och kompetens i plattformen, handplocka dina favoriter, skapa team eller låt oss matcha lämpliga kandidater för ditt uppdrag. Vakterna får direkt ditt erbjudande och kan svara omgående. Det blir inte enklare. 

 
  • Ta ställning till offert
  • När du är nöjd med ditt urval skapas automatiskt en kostnadsfri offert direkt i appen som du kan ta ställning till innan passet börjar. Om du accepterar offerten kan du signera avtalet direkt i appen. Kom ihåg att du innan dess aldrig binder dig till något. Du signerar inte ett avtal varje gång man beställer utan har accepterat alla villkor när du skapar ett konto.

 
  • Betygsätt din upplevelse
  • Efter varje avslutat pass kan du betygsätta vakternas arbetsinsats och kan rapportera eventuella problem. Bevakningspersonal som du ger bra omdömen kommer matchas för framtida uppdrag. På så sätt får du en kontinuitet med återkommande vaktteam som du litar på. I slutet av månaden får du en faktura för det utförda jobbet. 

 

Vad säger våra användare?

Det är väldigt smidigt att använda appen, man kan se vilka som kommer och det är en mycket bättre upplevelse än alla våra tidigare bevakningsleverantörer. Det är både prisvärt och högre kvalité på vakterna som kommer.

Alicia Price Andersson
Söders

Våra partners

Safetly – det enkla sättet att beställa bevakningstjänster.

Ladda ner Safetly-appen och handplocka din personal!