Hyra ordningsvakt, väktare, entrévärd, värd eller trygghetsvärd
Safetly förändrar sättet att hyra in personal och sättet att arbeta.
Att hyra in personal har tyvärr sina brister. Som företag måste du ofta förlita dig på ett stort antal underleverantörer. Samtidigt är det svårt att kontrollera om personalen som du hyr in är pålitlig och kompetent. Vår långa erfarenhet har dessutom lärt oss att administrationen i regel sker via excel, telefonsamtal, långa mejltrådar och papper och penna.
Vi ställde oss frågan: det måste finnas ett bättre och mer effektivt sätt?
Hyr in personal som du kan lita på.
Lösningen heter Safetly. Vi är ett auktoriserat företag som genom vår digitala plattform digitaliserar processen att hyra ordningsvakter, entrévärdar, värdar, butikspersonal och övrig bemanning. Vi anser att vi har byggt framtidens sätt att hyra in personal och arbeta. Med Safetly kapar du överflödiga mellanhänder, effektiviserar & förenklar beställningsprocessen och maximerar kvalitén.
Vi använder våra kunder för att kvalitetssäkra vår personal. Vi arbetar enbart med personer som har ett välvårdat yttre, är serviceinriktade och utför sina arbetsuppgifter. Användare med låga snittomdömen plockas successivt bort från plattformen.
Enkelt, pålitligt och prisvärt.
Vid behov, deltid eller heltidsuppdrag.
Med Safetly kan du inte enbart hyra ordningsvakter för kortare uppdrag. Vi erbjuder även ordningsvakter som kan lösa längre uppdrag på heltid. Safetly ger dig möjligheten att studera ordningsvakternas omdömen, kompetenser och personliga profil innan ni handplockar hen till en heltidstjänst.
Vi hjälper våra kunder att möta deras unika bevakningsförutsättningar och krav. Exempelvis kräver tillståndsenheten att krogar och nattklubbar använder sig av två ordningsvakter fredags- och lördagskvällar, därför kan användaren lätt och långsiktigt handplocka de ordningsvakter som ska jobba varje fredag och lördag flera helger framåt.
Hur fungerar Safetlys webb-tjänst?
Safetly – det enkla sättet att hyra in vakter.
Skapa en användare utan kostnad.