Hotell online
Hotell
Att beställa bevakning till sitt hotell har tidigare varit ganska kostsamt och krångligt. Därför vill vi på Safetly, förändra och förbättra sättet som hotell beställer ordningsvakter och entrévärdar på.
Genom vår smart app kan man enkelt beställa pålitliga bevakningstjänster utan några onödiga mellanhänder. Detta betyder att vi har 100-tals motiverade vakter i appen som får en högre lön medans ni som uppdragsgivare betalar ett lägre timpris.
Vår rekryteringsprocess är något vi är väldigt stolta över på Safetly och spenderar väldigt mycket tid i att välja ut vilka ordningsvakter och entrévärdar som får jobba via vår app. Vi är det enda bevakningsföretaget i Sverige och förmodligen i världen som har en app som segmenterar vår bevakningspersonal baserat på deras kompetenser i olika arbetsmiljöer. I ert fall så blir ni endast matchade med ordningsvakter som har kompetens inom hotellmiljö.
Vaktbemanning via app – ett modernt sätt att beställa säkerhet
Vi har utvecklat marknadens främsta metod för kvalitétssäkring. Vi använder nämligen våra kunder för att kvalitetssäkra vår personal. Efter varje arbetad uppdrag som våra ordningsvakter och entrévärdar utför så har våra kunder möjlighet att ge vakterna omdömen på deras arbete. Man får bra omdömen som vakt ifall man har ett välvårdat yttre, är serviceinriktad och utför sina arbetsuppgifter.
Med hjälp av oss och omdömen får ni ordningsvakter och entrévärdar som tillför en trygg och säker tillvaro för era övernattningsgäster, event- och konferensdeltagare, bar- och restauranggäster och hotellpersonal.
Är ni inte så appiga av er? Ni kan få en dedikerad kontaktperson som lägger upp era beställningar åt er. Ni kan läsa mer om detta via knappen “Safetly +”.