Hyra ordningsvakt, väktare, entrévärd, värd eller trygghetsvärd.
Safetly förändrar sättet att hyra in personal och sättet att arbeta.
Att hyra in personal har tyvärr sina brister. Det är svårt att kontrollera om personalen du hyr in är pålitlig och kompetent. Vår långa erfarenhet har dessutom lärt oss att administrationen i regel sker via excel, telefonsamtal, långa mejltrådar och papper och penna.
Vi ställde oss frågan: det måste finnas ett bättre och mer effektivt sätt?

Skräddarsydda trygghetslösningar
Lösningen heter Safetly. Vi är ett auktoriserat företag som genom vår digitala plattform digitaliserar processen att hyra väktare, ordningsvakter, receptionister, entrévärdar, värdar, butikskontrollanter m.m. Vi anser att vi har byggt framtidens sätt att hyra in personal och arbeta. Med Safetly kapar du överflödiga mellanhänder, effektiviserar & förenklar beställningsprocessen och maximerar kvalitén.
Vi arbetar enbart med personer som har ett välvårdat yttre, är serviceinriktade och utför sina arbetsuppgifter. Användare med låga snittomdömen plockas successivt bort från plattformen.
Enkelt, pålitligt och prisvärt.

Vid behov, deltid eller heltidsuppdrag.
Med Safetly kan du inte enbart hyra bevakning & bemanningstjänster för kortare uppdrag. Vi hanterar även uppdrag på heltid. Safetly ger dig möjligheten att studera respektive persons omdömen, kompetenser och profil.
Hur fungerar Safetlys webb-tjänst?
Innan en bokning
Varför startades Safetly?
Vad skiljer er från andra aktörer i branschen?
Hur fungerar er rekryteringsprocess?
Vilka tjänster erbjuder ni?
I vilka län är ni verksamma?
Vad är skillnaden mellan en entrévärd och väktare?
Vad är skillnaden mellan en väktare och en ordningsvakt?
Vart kan jag se era priser?
Hur får jag en offert?
Hur bakgrundskontroller ni er personal?
Vad är er avbokningspolicy
Kan jag få hjälp med att besluta vilken typ av vakt som behövs till mitt event?
Hur går jag tillväga för att göra en beställning?
Hur lång tid tar det att beställa en vakt själv?
Vid en bokning
Hur vet jag om ni har tillsatt min förfrågan?
Kan jag välja vilken uniform vakten skall bära?
Vad ska jag göra om vakten behöver jobba övertid och stanna längre än den inbokade tiden?
Vad händer om vakten är sen?
Övrigt
Hur gör jag om jag är nöjd med vakten och vill boka in den regelbundet?
Vad gör jag om jag inte är nöjd med vakten eller upplever problem?
Vad händer om vakten inte dyker upp alls?
Vad är skillnaden på Safetly och ett traditionellt bevakningsföretag?
För Kunder – Hyra Säkerhetspersonal
1. Hur mycket kostar det att anlita en väktare i Sverige?
2. Vilken typ av säkerhetspersonal kan jag boka via Safetly?
3. Hur bokar jag vakter till mitt evenemang?
4. Erbjuder ni vakter med kort varsel eller för akuta behov?
5. Kan jag boka både ordningsvakter och entrévärdar samtidigt?
6. Är era ordningsvakter utbildade och godkända av Polismyndigheten?
7. Erbjuder ni återkommande bemanning för företag?
8. Hur snabbt kan ni ordna personal till ett uppdrag?
9. Kan jag önska kvinnliga vakter eller flerspråkig personal?
10. Erbjuder ni vakter för privata tillställningar som bröllop?
11. Kan jag påverka vilken typ av uniform vakterna bär?
12. Vilka områden i Sverige täcker ni?
13. Hur räknas kostnaden – per timme, dag eller evenemang?
15. Hur vet jag vilken typ av vakt jag behöver?
Safetly – det enkla sättet att hyra in vakter.
Skapa en användare utan kostnad.